لاغری با ذهن و جذب لاغری

لاغری با ذهن! برای لاغر شدن باید آن را ببینیم و حس کنیم.

چرا لاغر نمی شوم؟

چرا با اینکه در حال ورزش کردن هستم اما یک کیلوگرم از وزنم کم نمی شود؟

چرا با وجود اینکه مدتی است شام نمی خورم اما از وزنم کم نشده است؟

آیا لاغر شدن با ورزش و رژیم میسر می شود؟

چگونه می توانم برای همیشه لاغر شوم؟

نمونه سولات فوق در ذهن شما یا دوستان تان مدام در حال تکرار است. این سوالات نشانگر چیست؟ آیا با مرور این سوالات در ذهن می توانیم لاغری را حس کنیم؟ می توانیم لاغری با ذهن را تجربه کنیم؟

به نظر می رسد تمام سوالات فوق فقط چاقی را در ذهن ما ایجاد می کند و سبب ایجاد احساس چاقی می شود.

در این مقاله همراه ما باشید تا لاغری با ذهن را آموزش ببینیم.

قانون جذب لاغری

قانون جذب لاغری

در یکی از کلاس های آموزش لاغری در حال توضیح این نکته بودم که اگر می‌خواهید لاغر شوید بایستی به افراد لاغر توجه کنید نه افراد چاق! یکی از شرکت کنندگان که خانمی میانسال بودند بلافاصله موضع گرفتند و از چاق بودن اکثر افراد صحبت کردند و اینگونه حرف خود را توجیه کردند:

“آقای خانی من وقتی برای خرید بیرون می روم افراد چاق زیادی را می بینم!  چگونه می توانم به افراد لاغر توجه کنم؟”

ایشان واقعیت را می گفتند زیرا وقتی ذهن روی چاقی تنظیم شده باشد فیلتری روی آن نصب می شود که دیدن افراد چاق را پررنگ تر می کند و افراد لاغر خیلی به چشم نخواهند آمد.

اما از ایشان درخواست کردم که از این زمان به بعد فقط دنبال افراد لاغر بگردید و متوجه می شوید که به چه تعداد فرد لاغر و متناسب در اطراف ما وجود دارد.

درست در جلسه ی بعد ایشان بلافاصله به محض شروع کلاس گفتند:

” در این مدت که تمرکزم را روی دیدن افراد لاغر گذاشته ام متوجه تغییرات فراوانی در اطرافم شده ام. بسیاری از دوستان من لاغر و متناسب هستند. در کوچه و بازار افراد متناسب زیادی را دیدم و این موضوع را کاملا احساس کردم که فیلتر چاقی روی ذهن من تا به امروز چگونه فعال بوده است.”

در قانون جذب لاغری بایستی بر روی لاغری متمرکز شویم و این تمرکز باعث اصلاح باورهای قبلی ما می شود که نهایتا لاغری را جذب خواهیم کرد.

  قانون جذب لاغری یعنی دریافت باورهای لاغری

قانون جذب لاغری می گوید:

ما دارای افکاری هستیم که فرکانس های خاصی از خود مرتعش می کنند. این فرکانس ها، فرکانس های مشابه را دریافت می کنند. وقتی تمرکز من بر روی لاغری باشد ناخودآگاه افراد لاغر بیشتری را می بینم و از آنها فرکانس های لاغری را دریافت می کنم.

این قانون به ما می گوید ارسال و دریافت فرکانس در مدت کوتاه اثرات کوتاهی نیز در بر دارید به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که وزن خود را کاهش می دهند با بازگشت وزن مواجه می شوند.

باورها و تمرکزتان روی چاقی است یا لاغری؟

باورها و تمرکزتان روی چاقی است یا لاغری؟

بدون شک افرادی که چاق هستند تمرکز و باورشان روی چاقی است. این افراد توانایی تمرکز روی لاغری را ندارند زیرا آن را سخت و دست نیافتنی می بینند.

به عنوان مثال قبل از خوردن غذا با خود عهد می بندند که فقط چند قاشق بخورند تا لاغر شوند! اما این طرز تفکر نشان دهنده ی ذهنیت چاق است. ذهنیت لاغر به میزان غذا توجهی نمی کند بلکه فقط به دنبال لذت از غذا خوردن است. در کتاب بنیدیشید و لاغر شوید به این نکته اشاره کرده ام که برای لاغر شدن و ایجاد ذهنیت لاغری به دنبال کاهش میزان غذا خوردن نباشید بلکه رفتار خود را با غذا اصلاح کنید. این اصلاح رفتار خود به خود سبب کاهش مصرف مواد غذایی به اندازه ی نیاز بدن می شود.

فردی که ذاتا متناسب است و لاغری را جذب کرده است حین خوردن غذا استرس چاق تر شدن ندارد زیرا ذهنیت لاغر به لاغری توجه می کند و پس از دریافت میزان کافی غذا به بدن دستور می دهد که خوردن غذا را ادامه نده و این فرد از ادامه خوردن دست باز می دارد.

باورها با افکار غالب نه لحظه ای

لاغری با ذهن یعنی تغییر باورها با افکار غالب نه لحظه ای:

حال ممکن است فکر کنید که از امروز به بعد بایستی مانند افراد متناسب لاغری را جذب کنید و ذهنیتی لاغر داشته باشید.  اما پس از مدت کوتاهی وقتی خود را وزن می کنید متوجه می شوید که تغییرات زیادی نداشته اید و با خود می اندیشید که این روش نیز پاسخگوی من نبوده و بهتر است آن را ادامه ندهم اما باید بدانید که ذهنیت لاغری و جذب لاغری با افکار لحظه ای امکان پذیر نیست.

سال های سال است که ذهن شما در حال پرورش و جذب چاقی است بنابراین برای لاغری با ذهن و جذب لاغری بایستی به خود زمان بدهید و از آموزش های اصولی بهرمند شوید که بتوانید در مدت زمان معین به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

در کتاب بینیدشید و لاغر شوید یکی از عوامل شکست افراد در مسیر لاغری عدم تخصیص زمان کافی و عجول بودن ذکر شده است. بهتر است گول تبلیغات مختلف را نخوریم که به لاغر شدن در زمان کوتاه اشاره می کند. لاغر شدن نیاز به زمان دارد و بهتر است تحت نظر یک مشاور با آموزش و دریافت راهنمایی های لازم به وزن ایده آل خود دست پیدا کنیم.


جهت آشنایی بیشتر با کتاب بینیدشید و لاغر شوید و خرید کتاب لطفا کلیک کنید.


در صورتی که تمایل به دریافت آموزش های لاغری با ذهن و جذب لاغری دارید می توانید دردوره های وب سایت همیار تناسب شرکت کنید.

برای ثبت نام در دوره ی لاغری روی لینک زیر کلیک کنید:

دروه آنلاین کاهش وزن

ممنونم که ما را دنبال می کنید. سلامت و متناسب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *