چطور لاغری آسان را داشته باشیم؟

چطور لاغری آسان را داشته باشیم؟

قبل از استارت مسیر لاغری آسان بهتر است نسبت به انجام این کار ایمان کافی داشته باشید. به این معنا که شما هم می توانید مانند بسیاری از افراد به راحتی وزن خود را در محدوده ی ایده آل حفظ کنید.

8 راه آسان برای لاغری آسان

1- کاهش تنوع در بشقاب شام

برخی افراد برای لاغر شدن بلافاصله شروع به حذف شام می کنند! این کار را نکنید بلکه اجازه دهید نخوردن شام به صورت عادتی خودکار در شما ایجاد شود.

یعنی شما در ارتعاش لاغری قرار بگیرید که ناخودآگاه میلی به خوردن برخی از وعده های شام نداشته باشید. در دوره ی ارتعاش لاغری مجموعه ی همیار تناسب به راحتی این اتفاق برای شما رخ میدهد.
اما قبل از اینکه به این سطح از ارتعاش لاغری برسید بهتر است تنوع غذایی کمتری در وعده شام داشته باشید. دقت کنید که در مدار لاغری شما ناخودآگاه میل به خوردن زیاد ندارید بلکه به اندازه و به میزان کافی از وعده های غذایی استفاده میکنید.

2- مصرف پروتئین به اندازه کافی

برخی از افراد که در ارتعاش چاقی قرار دارند بیشتر تمایل به مصرف کربوهیدرات ها دارند. مصرف کربوهیدرات و چربی به اندازه هیچ مشکلی ندارد اما اگر میخواهید اندامی زیبا وتراشیده داشته باشید بایستی در مصرف همه ی مواد غذایی حد اعتدال را رعایت کنید.
پروتئین ها دارای خاصیت ارتعاشی لاغری هستند و شما با مصرف 25 تا 3 درصد در روز می توانید احساس سیری بیشتری در طول روز داشته باشید.

البته بعد از اینکه به ارتعاش لاغری رسیدید میتوانید حتی در زمان گرسنگی هم حال خوبی را تجربه کنید و سریعا به سمت غذا حمله نکنید.
بنابراین توصیه می شود برای لاغری آسان در طول روز از پروتئین ها به خصوص تخم مرع، پنیر کم چرب، مرغ ، ماهی و… استفاده کنید.

3- انجام ورزشه ای ترکیبی

انجام دادن ورزش های ترکیبی به راحتی در طول روز به کاهش وزن شما کمک می کند. به عنوان مثال علاوه بر دویدن یا دوچرخه سواری یا تردمیل می توانید وزنه زدن را در دستور کار خود قرار دهید.

4- داشتن شور و شوق برای لاغری آسان مهم است

یکی دیگر از مواردی که می تواند به شما در لاغر شدن آسان کمک کند شور و شوق فراوان شما برای رسیدن به این هدف والا است. برخی از افراد در طول مسیر فقط از سر اجبار به سمت ورزش کردن می روند و شور و شوقی برای انجام این کار ندارند.

باید بدانید که شور و شوق شما در این مسیر بسیار مهم است زیرا به افزایش ارتعاش لاغری و سرعت بخشیدن به این مسیر و جلوگیری از انحرافات راه کمک شایانی می کند.
پس شور و وشوق فراوان داشته باشید زیرا بهترین اتفاق بدنی و جسمی در انتظار شماست.

5- نکنه تنبل هستی؟

برخی از افراد به دلیل عادات اشتباه و یا شغلی که دارند به صورت منظم پای تلویزیون یا کامپیوتر هستند و حاضر نیستند تکانی به جسم سنگین خود دهند.
اشتباه نکنید! منظور ما ورزش کردن نیست! همین که هر نیم ساعت برخیزید و چند دقیقه ای حرکت کنید بسیار در این مسیر کمک کننده است.

6- مصرف منظم آب

با مصرف آب به صورت منظم بسیار پروسه ی لاغری آسان را آسانتر می کنید.
لطفا آب بنوشید آن هم ساعتی یک لیوان!
تشنه ام نمی شود معنایی ندارد!
اگر آب بنوشید احساسات تشنگی شما هم فعال می شود.

7- زودتر مسواک بزنید

یکی از کارهایی که به من کمک می کرد در ساعات پایانی شب کمتر سراغ خوراکی بروم و به ارتعاش لاغری کمک می کرد مسواک زدن بود.
واقعیت این است:
وقتی دندان ها را مسواک می زنید حوصله ی دوباره مسواک زدن را نداری
مزه ی غذا بعد از مسواک زدن بدتر می شود.
پس از تکنیک من استفاده کنید!

8- صبحانه خوردن کمک کننده است

اینکه حتما صبحانه بخوریم یا نه بستگی به میزان ارتعاش لاغری شما دارد اما در شروع کار برای لاغری آسان بهتر است صبحانه داشته باشید.

زمانی که به سطح بالایی از ارتعاش لاغری می رسید با نخوردن صبحانه هم مشکلی پیش نمی اید البته اگر مداوم نباشد! پس بهتر است صبحانه باشد و اگر برخی روزها نبود اشکالی ندارد!
ام صبحانه چه بخوریم؟
همانطور که گفتیم بهتر است پروتئین در سبد غذایی روزانه باشد مثلا تخم مرغ، پنیر و …
روزهایی خوردن عسل و مربا و خامه هم مشکلی ندارد و مهم به اندازه خوردن است!
اگر می خواهید تکنیک های به اندازه خوردن را فرا بگیرید همین حالا وارد دوره ی رایگان لاغری با ذهن شوید:
دوره ی رایگان لاغری با ذهن
در این دوره شما یاد میگیرید چطور وارد اتعاشات لاغری شوید! پس با قدرت شروع کن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
https://www.instagram.com/vahidkhani_health/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *