کلید طلایی اراده برای لاغری

اراده یک کلید طلایی برای لاغری و کاهش وزن به شمار می آید .

اراده اولین و مهمترین قدم برای رسیدن به اهداف بزرگ زندگی است . در بحث کاهش وزن ، اراده برای لاغری درصد بزرگی از راه موفقیت را رقم میزند . از این رو در اغلب موارد افراد رژیم غذایی و یا برنامه ورزشی خود را نیمه کاره رها می‌ کنند بنابراین تمام کسانی که می خواهند به اندام ایده آل خود برسند باید قبل از هر چیز به تقویت اراده برای لاغری بپردازند.

در ادامه با همیار تناسب همراه باشید تا درنهایت به یک کلید طلایی برسید

اگر لاغر شدن برای شما یک رویاست هرگز به آن نخواهید رسید . لاغر شدن باید در ذهن شما یک هدف باشد یک نتیجه و یک مسیر لذت بخش در این صورت شما برای رسیدن به هدف سعی خواهید کرد .بسیاری از چاق هایی که آرزوی لاغر شدن دارند هرگز به رویای خود نمی رسند چون منتظر هستند تا رویایشان به آنها داده شود و دنیا رویای کسی را به او نمی رساند بلکه به افراد کمک میکند به رویای خود برسند برای رسیدن به رویای لاغری باید تصمیم بگیرید و از مسیر صحیح حرکت خود را ادامه دهید.

ممکن است گم شوید

ممکن است خسته شوید

ممکن است بیراهه بروید

اما اگر رسیدن به مقصد را باور کرده باشید هیچ موضوعی مانع ادامه دادن شما نخواهد شد .

ادامه میدهید تا به مقصد برسید

مقصد بعدی زندگی خود را لاغری انتخاب کنید . این فقط یک مقصد نیست بلکه یک دنیای جدید است دنیای لاغری سرشار از شرایط و امکاناتی است که هر کدام در شما اساس خوب و رضایت از زندگی ایجاد میکند . دنیای لاغری سرشار از حق انتخاب لباس های رنگارنگ است . دنیای لاغری سرشار از جشن ها و مهمانی هایی است که با اشتیاق در آنها حضور پیدا می کنید.

دنیای لاغری سرشار از احساس خوشبختی است . دنیای لاغری را در اطراف خود بارها دیده اید . اما هرگز تصور نکرده اید که شما هم میتوانید به آن دنیا هجرت کنید . هر بار که افراد ساکن در دنیای لاغری را دیده اید حسرت خورده اید ، ناراحت شده اید که چرا آنها در دنیای لاغری هستند و من در دنیای چاقی.

خود را بدشانس میدانستید و تصور کردید خداوند شما را در دنیای چاق ها قرار داده است . این تصور کاملا اشتباه است .

در سرزمین لاغرها زبان لاغری آموزش داده میشود . برای هجرت از سرزمین چاق ها کافیست  زبان لاغرها را آموزش ببینید . به اندازه ای که زبان لاغرها را آموزش میبینید به همان اندازه از چاقی شما کاسته میشود . و پس از مدتی میبینید کاملا از دنیای چاق ها هجرت کرده اید.

اراده برای لاغری
اراده برای لاغری

گامهای تقویت اراده برای لاغری

اول کار از مغز شروع کنیم که روی عملکرد تمامی اعضای بدن تاثیر گذار است و تاثیر بسزایی در روند کاهش وزن دارد .

  • دید مثبتی به آینده کار داشته باشیم و فکری مثبت به اینکه اراده ای قوی برای لاغری خواهیم داشت
  • سعی کنید کارهای روزانه خود را یادداشت کنید در پایان خود را تحسین خواهید کرد که چقدر فعالیت های ریز و درشت مثبت کرده اید که از نظر خودتان نادیده گرفته میشدند . همین امر باعث میشود روز بعد با انرژی بیشتر و بزرگتری به سمت هدف حرکت کنید . ودر مدرسه اراده به خودتان نمره ای مثبت خواهید داد.
  • همین طور کارهای منفی را نیز خواهید دید و از انجام دوباره آنها پرهیز خواهید کرد .
  • سعی کنید دید واقعی از خود داشته باشید :

یک توقع واقعی باعث میشود اجساس شکست نکنید . از خود انتظار بیجای کاهش وزن در طول مدت کوتاهی نداشته باشید .که بعدها دچار شکست شوید و اراده خود را ضعیف بپندارید . در نتیجه سعی کنید واقع بین باشید تا هر تغییر کوچکی نتواند در تضعیف اراده برای لاغری تاثیرگذار باشد. انتظار نداشته باشید که در مدت زمان کوتاه به اندام ایده آل خود برسید. شما ممکن است برای این که لاغر شوید به زمان زیادی نیاز داشته باشید.

  • استرس و نگرانی اثری مخرب دارد .

ریلکس باشید و سعی کنید از رژیم لاغری درست و برنامه غذایی سالمی پیروی کنید . داشتن یک تمرین ورزشی سالم و صحیح نیز می تواند در حفظ آرامش و نداشتن استرس بسیار تاثیرگذار باشد.

  • از لحاظ روحی و جسمی خود را در وضعیت نرمالی قرار دهید .

کارهای سخت و خسته کننده روزانه خود را کمتر کنید و با تمرینات ورزشی صحیح، به استراحت روح و جسم خود بپردازید. بهتر است هر زمانی که احساس می‌کنید دچار خستگی شده اید استراحت را در اولویت خود قرار دهید تا روحیه و اراده خود را برای لاغری از دست ندهید

  • هاله ای از انرژی مثبت در اطراف خود درست کنید

اجازه ندهید شکستهای کوچک و یا بزرگ  در میزان تقویت اراده برای لاغری شما تاثیر گذار باشد . احساسات منفی ضریبی معکوس برای اراده شما محسوب میشود

  • آموزش لازم و مشاوره با متخصص تغذیه و شناخت گروههای غذایی

وقتی شناخت درست و واقعی از گروههای غذایی و فرهنگ غذایی خود داشته باشیم این امر جلوی بسیاری از اشتباهات غذایی را می‌گیرد مثلا وقتی گردو می‌خورید، سهم چربی را استفاده کرده است یا وقتی پنیر میخورید گروه گوشت را مصرف کرده اید، تنها با آموزش و مشاوره صحیح می‌توان به این اطلاعات دست یافت.

 نکته نهایی :

با آگاهی کامل  از اینکه هدف چیست ، بهتر میتوان قدم برداشت و اسیر اطلاعات نادرست نشد برای داشتن اراده ای قوی اطلاعات را نیز باید قوی کرد و از راه واقعی و درست قدم برداشت از هر آموزشی که منجر به ظهور اراده ای قوی برای لاغری میشود فروگذار نکنید با متخصص تغذیه خود در ارتباط باشید و از علم و آگاهی آن ها استفاده کنید .

ما در مطب تغذیه و سلامت دکتر وحید خانی آماده مشاوره و راهنمایی شما برای رسیدن به اندام ایده آل تان هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *