کاهش وزن سریع (آیا کاهش وزن در کمتر از یک ماه امکان‌پذیر است؟)

تبلیغات فراوانی در فضای مجازی و رسانه‌ای وجود دارد با این عنوان که در کمتر از یک ماه از شر چربی‌های شکم و پهلو خلاص شوید!

اما آیا این وعده وعیدها واقعیت دارد؟

همراه همیار تناسب باشید تا در این مقاله مفصلاً درباره‌ی این موضوع صحبت کنیم.

تأثیر تبلیغات بر ضمیر ناخودآگاه ذهن برای کاهش وزن سریع

قبل از هر چیزی به نظرم بهتر است درباره‌ی کارکرد ذهن انسان و تأثیری که تبلیغات بر آن دارد صحبت کنم. درواقع یکی از قابلیت‌های مغز ما عدم‌تشخیص اصل از بدل است. یعنی اگر شما درباره‌ی موضوعی صحبت کنید که واقعاً وجود خارجی نداشته باشد ذهن ما توانایی تشخیص اصل آن موضوع از بدل آن موضوع را ندارد.

این تکنیکی است که در قدرت جذب و قانون جذب از آن استفاده می‌کنند. به این صورت که به شما می‌گویند هر آن چیزی را که دوست دارید داشته باشید را به صورتی تصور کنید که آن را به دست آورده‌اید! درواقع ذهن شما نمی‌تواند تشخیص دهد که واقعاً آن چیز را ندارید و وقتی‌که تصور می‌کنید که آن را به دست آورده‌اید درواقع ذهن شماراه‌های به دست آوردن آن را برای شما هموار می‌کند.

تبلیغات درواقع از همین قابلیت ذهن انسان‌ها استفاده می‌کنند. درواقع مغز ما انسان‌ها اگر تحت تأثیر باورهای جامعه قرار نگیرد هیچ‌گونه محدودیتی برای خود قائل نیست و اگر در تبلیغات به کاهش وزن‌ها بالای 10 کیلوگرم در ماه اشاره شود ذهن ما آن را میپذیرد مگر اینکه با استفاده از فیلتر ذهن خودآگاه اجازه‌ی ورود این تبلیغات را به ذهن ناخودآگاه ندهیم.

واقعیت این است که کار سختی  پیش رو داریم چراکه حجم این تبلیغات به‌قدری بالاست که هر فردی ممکن است درنهایت خسته شود و درواقع فیلتر خودآگاه بالاخره تسلیم شود و این تبلیغات وارد ضمیر ناخودآگاه ما شود.

با ورود تبلیغات کاهش وزن سریع به ضمیر ناخودآگاه  چه اتفاقی برای ما می‌افتد؟

درواقع اگر ضمیر ناخودآگاه ما این تبلیغات را بپذیرد هر کاری را انجام می‌دهد تا درنهایت شمارا متقاعد کند که آن محصول را برای کاهش وزن و لاغری تهیه کنید. به‌عنوان‌مثال عکس‌هایی که روی محصولات چاپ‌شده و نشان‌دهنده‌ی کاهش وزن‌های خارق‌العاده در طول یک ماه است را مدام برای شما پررنگ نشان می‌دهد و به‌این‌ترتیب هر فردی ممکن است  درنهایت ترغیب به خرید شود.

اما شما درهرصورت گول این تبلیغات را نخورید.

کاهش وزن با روش‌های فانتزی به‌هیچ‌عنوان ماندگار نیست. منظورم از روش‌های فانتزی چیست؟

  • استفاده از داروهای لاغری
  • مصرف دم‌نوش‌ها
  • گن‌های لاغری
  • رژیم‌های غذایی خاص مثل رژیم کم کربوهیدرات، رژیم کانادایی، رژیم آب و …
  • ورزش‌های سخت
  • و…

 

واقعیت این است که هرکدام از روش‌های بالا به‌واسطه‌ی مکانیسم‌های خاصی که دارند می‌توانند مقداری از وزن شمارا کاهش دهند اما هنر این است که ما بتوانیم وزن کاسته شده را کاهش دهیم.

مثالی که برای شما می‌زنم می‌تواند  شمارا متقاعد کند که این روش‌ها درنهایت به در بسته می‌خورد:

تا چه زمانی می‌توانید یک فنر را در دستان خود جمع نگه دارید؟

فرض کنید که شما یک فنر را با دستان خود جمع می‌کنید و آن را برای مدت‌زمانی نگه می‌دارید. برای اینکه بتوانید این فنر را در حالت جمع شده نگه‌دارید باید مقداری انرژی برای آن صرف کنید.

اما سؤال اینجاست که شما پس‌ازاینکه فشار خود را از روی فنر برداشتید این فنر در حالت جمع شده باقی می‌ماند؟

پاسخ قطعاً خیر است.

شما تا زمانی می‌توانید فنر را در حالت جمع شده حفظ کنید که به آن فشار وارد کرده و انرژی صرف کنید و هرزمانی که فشار را از روی فنر بردارید به‌راحتی فنر به حالت عادی خود برمی‌گردد.

این مثال را اگر بخواهیم با کاهش وزن خود مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که شما تا زمانی با این روش‌های فانتزی می‌توانید وزن خود را کاهش دهید که انرژی برای انجام دادن آن صرف کنید ولی واقعیت این است که درنهایت خسته می‌شوید و با رها کردن این روش‌ها، به وزن اول و حتی بیشتر از آن بازمی‌گردید.

چرا نمی‌توان وزن کاسته شده به وسیله ی روش های فانتزی کاهش وزن سریع را حفظ‌کرد؟

ممکن است با خود بگویید که من می‌توانم وزنم را نگه‌دارم ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد. از هر 10 نفر که برای کاهش وزن از روش‌های فوق اقدام کرده‌اند حدود 9 نفر وزنشان برگشته است! بله یعنی بیش از 90 درصد شکست و این عدد نشان‌دهنده‌ی این است که درهرصورت شما شکست خواهید خورد.

پس نیازی نیست که خود را در مسیری که احتمال پیروزی در آن کمتر از 10 درصد است وارد کنید. بهترین کار وارد شدن به مسیری است که موفقیت شما تضمینی و صد درصد است و آن مسیر کاهش وزن با کمک ذهن، جسم و روح است.

در این روش شما دیگر نیازی به‌صرف انرژی برای انجام روش‌های فانتزی ندارید بلکه بر اساس یک برنامه‌ی خاص روی ذهن خود تسلط پیدا می‌کنید و با رعایت یک برنامه‌ی غذایی بسیار ساده وزن خود را کاهش می‌دهید.

درصورتی‌که تمایل به کاهش وزن ماندگار دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با گروه همیار تناسب تماس بگیرید و از محصولات ما  استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *