لاغری ماندگار با هدایت افکار صورت می گیرد ( لاغری با ذهن )

سلام خدمت دوستان عزیزم

بعد از وقفه ی طولانی که داشتیم خداروشکر که این روزها شرایط به گونه ای فراهم شده که بتونیم باهمدیگه مجددا در این مسیر حرکت کنیم و از این بابت خیلی خوشحالم و ازتون عذرخواهی می کنم که اگر مدتی نبودم و به دلیل یکسری اتفاقاتی که افتاد زمان کافی برای ضبط و ارسال فایل های جدید رو نداشتم.

دوستان همونطور که می دونید و جهت یادآوری این مباحث رو مجددا تکرار می کنم اینکه گفتیم لاغر شدن ابتدا باید در ذهن ما شکل بگیره و بعد از اینکه در ذهن شکل گرفت بدن تابع ذهن است.

یعنی اگر ذهن ما بتونه لاغر شدن رو حس کنه، لمس کنه و بپذیره به دنبال اون بدن هم تبعیت می کنه و دستورات ذهنی رو اجرا می کنه.

کلاس های اموزش لاغری

امروز یک کلاس آموزشی ما برگزار کردیم.

برای من جالب بود یک آقایی که در کلاس اشاره می کرد به اینکه من وقتی ورزش می کنم چاق می شم!

خوب دقیقا در همان کلاس خانمی بود که بلافاصله دستش رو بالا برد و گفت:

آقای خانی من برعکس هستم!

وقتی ورزش نمی کنم چاق می شوم!

یعنی در این کلاس یک موضوع با صد و هشتاد درجه تفاوت وجود داشت!!!

کلاس های اموزش لاغری

خوب این چه چیزی رو نشون می ده؟

این نشان میدهد که ما به اون چیزی که فکر می کنیم می رسیم!

اگر من فکر می کنم که با ورزش کردن چاق می شوم در واقع دارم در ذهنم این دستور را قرار می دهم که من هر وقت ورزش کردم من رو چاق کن!

ذهنم این دستور رو می گیرد و وقتی این دستور تثبیت شود شروع می کند و زمانی که شما ورزش می کنید اشتهای شما رو بالا میبرد.

حالا می رویم دستور را عوض می کنیم:

مثل اون خانم که به ذهنش می گه هر وقت ورزش نمی کنم چاق می شوم! دستور در ذهن فرد قرار می گیرد که هر وقت ورزش نمی کنم من رو چاق کن!


پیشنهاد ما به شما دوره ی رایگان لاغری با ذهن : جهت شرکت در دوره کلیک کنید.


به محض اینکه این خانم اتفاقی براش می افته و یه مدت از باشگاه و ورزش دور میشه اشتهاش بیشتر میشه، ریزه خواری هاش بیشتر میشه! بیشتر در مهمانی ها قرار میگیره! و در نتیجه چاق می شود!

پس ما هستیم که تعیین می کنیم چاق باشیم یا لاغر!

 

این یک نمونه ی بارزی بود که امروز رخ داد!

دو نفر کنار همدیگر با دو طرز فکر متفاوت که هر دو طرز فکر درست هست! یعنی هم ورزش کردن می تونه باعث چاقی بشه و هم ورزش کردن می تونه باعث لاغری بشه !

اما این منم که انتخاب می کنم کدوم طرز فکر رو داشته باشم!

به خاطر همینه که ما تمام تلاشمون رو می کنیم به شما آموزش بدیم اگر می خواهید لاغر شوید طرز فکر آسان و قابل دسترسی رو انتخاب کن یعنی اگر شرایط ورزش کردن رو نداری سعی کن در ذهنت این دستور رو بکاری که من در شرایطی که ورزش نمی کنم لاغرم! ممکنه بعضی ها بگویند من وقتی برنج و سیب زمینی می خورم چاق می شوم! خب این یک دستور بسیار مشکل است که شما به ذهن می دهید چون ما خیلی از وعده های غذایی مون برنجه! در خیلی از مهمانی ها و شاید در صددرصد مهمانی ها برنج سرو می شه پس چرا من باید این دستور رو به مغزم بدم وقتی که مدام دارم با ماده ی غذایی مثل برنج روبرو می شوم!

بهتره که بگم من هم مثل افراد متناسب با خوردن برنج یا هر غذای دیگری می توانم لاغر بشوم!

واقعیت همین است یعنی آنچیزی که من بهش فکر می کنم در واقع دارم بهش توجه می کنم و توجه من هرجا که باشه به آنجا خواهم رسید پس اگر توجهم رو به سمت لاغر شدن ببرم باعث میشه که لاغر شوم.

دوستان عزیزی که تمایل دارند در کلاس های آموزش لاغری شرکت کنند می توانند از طریق محصولات سایت ثبت نام کنند. همچنین شما دوستان عزیز می توانید با مشاوران ما درتماس باشید.


پیشنهاد ما به شما دوره ی لاغری با ذهن : جهت شرکت در دوره کلیک کنید.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *