تقویت باورها و تناسب اندام

باورها موجب می شوند ما موقعیت هایی را در زندگی تجربه کنیم که اگر نگاه دقیقی به این موقعیت ها داشته باشیم،متوجه نقش باور و اهمیتش خواهیم شد. باور داشتن یک زندگی شاد، پر از شور و شوق، پر از سلامتی جسمی و روح موجب تفاوت می شود   و نهایتا نقش باورها و تناسب اندام را به عنوان یک هدف برای کاهش وزن خواهیم دید.

تنها فرق بین انسان ها تفاوت در باور ذهنی آنهاست.

طرز فکری عجیب :

خیلی از ماها این طرز فکر را داریم که بسته به شرایط زندگی ما و موقعیت‌های ما تغییر می‌کند و ما تحت تسلط شرایط داریم زندگی می‌کنیم نه تحت تاثیر باور هایی که میخوایم داشته باشیم.

وقتی به همین طرز فکر نگاه می‌کنیم می‌بینیم که این طرز فکر یک باور است  که باعث میشه ما در سنین مختلف رفتارهای متفاوتی را از خودمون داشته باشیم پس بهتره که اول بدونیم چه باوری را قبول میکنیم و طبق آن مسیر خود را انتخاب میکنیم .

اما گاهی اوقات باورهابی اشتباهی داریم که دانسته یا ندانسته تحت تاثیر امواج آنها قرار میگیریم .

گاهی اوقات تحت تاثیر عوامل بیرونی باورهایی را یاد میگیریم. و شکل گیری این باور در ما قوی خواهد بود و نهایتا اگر باور اشتباهی باشد ما را در مسیر اشتباهی قرار میدهد .

برخی دیگراز باور های ما تحت تاثیر گذشته ما شکل میگیرند . فراز و نشیب و شکستهای گذشته در ما باورهایی بوجود می آورد که قطعا نتایج خوبی نخواهد داشت .

همین باورها را در مورد اضافه وزن خود در نظر بگیرید خیلی از افراد با گرفتن رژیم های غذایی غیر استاندارد بعد از تحمل کلی سختی دوباره برگشت وزن دارند و همین تجربه بد باعث میشه یک باور غلط در ذهن اونها شکل بگیره وکاهش وزن برای اونها غیر ممکن باشه در صورتی که همین امر با یک باور صحیح اگر جایگزین شود نتایجی فراتر از حد تصور شما خواهد داشت و مسیر زندگی شما را به سمت عالی بودن هدایت میکند .

باورهای درست رو داشته باشید. و مسیر درست رو شروع کنید .تجربیات یک مراجعه کننده به مطب تغذیه و سلامت دکتر وحید خانی را مشاهده کنید

 

تقویت باورهاو تناسب اندام
تقویت باورهاو تناسب اندام

رسیدن به اندام ایده آل حق من است من حدود بیست سال است که از چاقیم رنج بردم و شبهای زیادی بوده که از گرسنگی تا روز نخوابیدم و تحمل کردم و وزنم را پایین آوردم و دوباره برگشته و من الان دارم تلاش میکنم و مطمئن هستم که جواب خوب میگیرم

این نمونه داشتن تجربه تلخ گذشته است که این فرد با جایگزین کردن باور جدید و باور قوی به باور اصلاح شده سعی در تکامل به سمت مثبت دارد و تقویت باور و تناسب اندام دلخواه .

تقویت باورها و تناسب اندام
تقویت باورها و تناسب اندام

کاشت باور مثبت در ذهن و تقویت آن برای بارور شدن 🙁تقویت باورها و تناسب اندام)

به نظر من انسان هر چه فکر مثبت بکند و شادابتر باشد اراده او هم قوی تر است و هیچ وقت احساس شکست نمیکند  و اگر هم شکست بخورد دوباره امیدوار است که با اراده قوی که دارد موفق شود .

به رژیم غذایی فرد دقت کنید بدون محدودیت و سختگیر ی با اراده ای قوی و باور به نتیجه خوب به هدف خود نزدیک میشود .

بیشتر اوقات نیاز است باورها را اصلاح کنیم و باور اصلاح شده را واقعا باور کنیم و این‌قدر باور خودتون رو محکم کنید در زندگیتون تا تبدیل به واقعیت‌های هرروز زندگیتان باشد پس هیچ‌وقت در زندگی فکر نکنید که شما اگر دستاورد تازه‌ای دارید به دلیل یک اتفاق تازه است اگر ما اتفاق تازه‌ای را در باور هامون و در درونمون ایجاد کنیم.

این همان نقش انکار ناپذیر باورهاست در تمام جوانب زندگی .حال اگر این باورهای مثبت را در جهت تناسب اندام تقویت کنیم   شگفت انگیز میشود این یعنی تقویت باورها و تناسب اندام .

تقویت باورها و تناسب اندام
تقویت باورها و تناسب اندام

باید به ذهنیت لاغری برسیم که برای غذا خوردن به ذهن مراجعه کنیم یعنی ممکن است در وعده اصلی اشتها نداشته باشیم اما چند ساعت بعد گرسنه شوم و غذا بخورم بدون ترس از چاقی پس باید به ذهنیت لاغری گوش کنم .

این فرد با وجود اینکه در دوران کاهش وزن است ولی بدون محدودیت برنامه غذایی غنی از تمام ویتامین ها را مصرف میکند چون باور به کاهش وزن و لاغری با ذهن دارد بنابراین بدون تحمل سختی به نتیجه دلخواه میرسد.

این باور ها هستند که تعیین میکند ما انسان موفق باشیم یا نا موفق،ثروتمند باشیم یا فقیر،اعتماد به تفس داشته باشیم یا نداشته باشیم و… ما با بهانه گیری هایمان همواره باعث شده ایم زندگی مان خیلی عادی پیش برود.

تنها کسی که مسئولیت زندگی شما را بر عهده دارد خودتان هستید

اگر به محدودیت هایت باور داشته باشی زندگی ات محدود خواهد شد.

زندگی همیشه تأثیرپذیری مستقیمی رو از درون ما دارد و ما نباید هیچ‌وقت این تأثیرپذیری رو فراموش کنیم و مهم‌ترین موضوعی که این تأثیر باور در زندگی ما میزاره. همین باورهایه که در زندگی داریم و اونارو انتخاب کردیم اگر در زندگی می‌خواهیم که تأثیراتی درستی رو داشته باشیم بایستی باورهای مثبت و درستی رو برای خودمون انتخاب کنیم.

تغییرات در زندگی نیاز به باور داره

موفقیت و رسیدن به هدف نیاز به باور داره

رسیدن به اندام ایده آل نیاز به باور داره

تقویت باورها و رسیدن به تناسب اندام نیاز به برنامه ریزی و مشاوره دارد

و این باور ذهن ما رو به  بازوی کمکی توانمندی تبدیل میکنه که به وزن مناسب و اندام متناسب برسیم .

هر چیزی رو باور کنیم اون رو در زندگی به دست میاریم نیازهاتون رو پیدا کنید و همه نیازهاتون رو باور کنید ما در مطب تغذیه و سلامت دکتر وحید خانی همراه شما هستیم تا به بهترین شکل باور کاهش وزن  رو در ذهن خود نهادینه کنید .

قد و وزنت رو برامون ارسال کن و از مشاوره رایگان استفاده کن .

تلفن تماس : ۰۹۳۹۹۰۱۲۵۲۲

برای خارج از کشور ۰۰۹۸۹۳۹۹۰۱۲۵۲۲ 

instagram.com/vahidkhani_health

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *