چهار کار ممنوعه در لاغری با ذهن

کارهای ممنوعه ای که در دوران لاغری میتواند ذهن شما منحرف کند .ممکن است این سوال هم برای شما پیش آمده باشد . 

ذهن انسان فراتر از آنچه که در تصور ما میگنجد توانایی دارد .با پرورش ذهن میتوان ناممکن ها را به ممکن تبدیل کرد و در مدار خواسته ها و هدف ها قرار گرفت  و طلوع آنها را در زندگی شاهد بود.در ادامه کارهای ممنوعه در لاغری با ذهن را شرح میدهیم

در این مقاله سعی داریم ذهنمون رو برای لاغر شدن و رسیدن به اندام و وزن ایده آل آماده کنیم و آن را طوری پرورش دهیم که با کمترین عوارض ما رابه خواسته مان برساند .اما در این بین یک سری افکار و کارهای منفی وجود دارد که منجر به مقاومت ذهن ما برای رسیدن به خواسته واقعی مان میشود .

در ادامه به بررسی این کارهای منفی میپردازیم و راههای مقابله با آنها .

پرورش ذهن و لاغری
پرورش ذهن و لاغری

1. سرزنش کردن خود و انتقاد کردن :

انتقاد کردن به معنی این است که شما خود را در دایره چیزهایی که نمیخواهید اسیر کنید و این یعنی جذب چیزهای ناخواسته!

قبول پذیرش خود و داشتن عزت نفس یک اصل مهم برای دستیابی به وزن ایده آل است . اما چرا بیشتر افراد در پروسه لاغر کردن ناموفق هستند؟ چون در مرحله اول کار درگیر گقتگوهای درونی سرزنش گرایانه و انتقاد در ارتباط با بدن خود میشوند. و این بطور ناخود آگاه شما را در مسیری قرار میدهدکه ذهنتان را با باورهای منفی محدود کرده و از رسیدن به هدفتان باز میدارد.

با زبانی محبت آمیز و به دور از انتقاد با بدن خود صحبت کنید و اجازه دهید مغز ناخودآگاه تان به شکل مثبت تنظیم شود و آگاهانه با شما برای کاهش وزن همسو گردد.

  1. ترس (ریشه بسیاری از شکست ها)

وقتی واقعیتها خیلی بزرگتر از آنچه که هستند در ذهن ما جلوه میکنند ترس بوجود می آید  و این امر باعث میشود مغز ما از آن دوری کند . همه ما این تجربیات را در جنبه های مختلف زندگی داشته ایم .

افرادی که چاق هستند و یا به اصطلاح اضافه وزن دارند بخاطر ترس از لاغر شدن معمولا برنامه هایشان با شکست مواجه میشود چون از لحاظ ذهنی به این آمادگی نرسیده اند و  تصور اینکه برای لاغر شدن باید راههای سختی را گذراند و متحمل رنج زیادی شد آنها را از واقعیت دور میکند .

ترس از لاغر شدن مانعی بزرگ برای لاغری است. باید به ذهن خود یاد دهیم که بر ترس ها غلبه کند با ایجاد افکار مثبت محیط مغز خود را آماده مواجه با حقایق و واقعیتها کنیم بعد متوجه خواهیم شد که رسیدن به هدف آنقدرها هم ترسناک نبوده که تصور میکردیم

 3 . افکار منفی :

افکار منفی ذهن ما را مسموم میکند و شک نداشته باشید که هدف های زندگی را از ما دور میکند . کارها و افکار منفی ناخواسته به ذهن ما آسیب میرساند و این برای داشتن ذهنی که در رسیدن به اهداف با ما همراه باشد یک سرعت گیر محسوب میشود .

افکار منفی باعث میشود ما به طیف منفی محیط اطرافمان توجه کنیم . و از مثبت ها دور شویم . در مسیر لاغری با ذهن باید بین خود و ذهن هماهنگی ایجاد کنیم و باید باعث جلب رضایت ذهن ناخودآکاه خود برای حرکت به سمت متناسب شدن شویم .

وقتی از لحاظ ذهنی آمادگی کافی داشته باشیم میفهیمیم قدم برداشتن در مسیر ورود به سرزمین لاغر ها چقدر آسان و لذت بخش خواهد بود .

4 . صحبت کردن:

صحبت کردن چه مثبت و چه منفی تاثیر فوق العاده بر ذهن ناخودآگاه ما دارد و جالب است بدانید تاثیر حرف های منفی چندین برابر حرفهای مثبت است بنابراین تا میتوانید در هر شرایطی که هستید با ایجاد ارتعاشات مثبت از طریق صحبت کردن خود را در مدار رسیدن به اهدافتان قراردهید و ازتولید فرکانس های منفی خودداری کنید .

  • رژیم لاغری برای من راحت و لذت بخش خواهد بود.
  • من به تناسب اندام ایده آل خواهم رسید .
  • من فرهنگ غذایی سالم را برای خود نهادینه میکنم .
  • من پر از انگیزه برای رسیدن به وزن مورد نظرم هستم
  • من و ذهنم در یک جهت برای رسیدن به تناسب اندام حرکت خواهیم کرد.
  • و…

هزاران فرکانس و ارتعاش مثبتی که تنها با قدرت ذهن و پرورش ضمیر ناخودآگاه خود میتوان به راحتی در جهت لاغر شدن و رسیدن به ایده آل برای خود ایجاد کرد .

قدرت ذهن میتواند در شما انگیزه و اشتیاق کافی برای کاهش وزن ایجاد کند . برای لاغر شدن شما به یک پشتیبان نیاز دارید و این ذهن قدرتمند شماست که میتواند بهترین پشتیبان باشد . برای رسیدن به این آمادگی ذهنی ما شما را همراهی میکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *