لاغری با تصویرسازی ذهنی

چگونه با تصویرسازی ذهنی لاغر شویم؟ چرا باید با تصویرسازی ذهنی به لاغری برسیم؟ این‌ها سؤالاتی است که قصد داریم در این مطلب سایت همیار تناسب به آن‌ها پاسخ دهیم. ذهن ما بسیار قدرتمند است و با استفاده از قدرت بالای ذهن یا ضمیر ناخودآگاه می‌توان به لاغری رسید، اما چگونه؟

با باورها کاذب و انواع رژیم‌های سخت‌گیرانه می‌توان به لاغری رسید اما موقت! تصور اینکه تنها از طریق رژیم غذایی می‌توان به لاغری رسید نه تنها سلامت جسمی افراد را به خطر می‌اندازد بلکه آنان را درگیر یک نوع اختلال عاطفی به نام استرس چاقی می‌کند.

چگونه با تصویرسازی ذهنی می‌توان به لاغری رسید؟
چگونه با تصویرسازی ذهنی می‌توان به لاغری رسید؟

برای رسیدن به این هدف کافی است هر آنچه می‌پسندید را در ذهن خود مجسم کنید و آن را به ضمیر ناخودآگاه خود منتقل کنید. با این کار می‌توانید بدنتان را در کنترل ذهنتان قرار دهید. اگر می‌خواهید لاغر شوید پس باید تصویر لاغری را در ذهن خود بسازید و اندامتان را آن‌گونه که می‌خواهید در ذهنتان تصویرسازی کنید و به ضمیر ناخودآگاه خود منتقل کنید؛ سپس ادامه کار را به ذهن خود بسپارید تا شما را به آنچه می‌پسندید و آرزویش را دارید تبدیل کند.


دوره ی لاغری با ذهن : جهت شرکت در دوره کلیک کنید.


چرا باید با تصویرسازی ذهنی به لاغری برسیم؟

چرا باید با تصویرسازی ذهنی به لاغری برسیم؟

تصویرسازی ذهنی درواقع طراحی یک نقشه برای شروع کار است. این نقشه به ضمیر ناخودآگاه شما کمک می‌کند تا شما را به آن‌ها می‌پسندید تبدیل کند. با تصویرسازی ذهنی شما این فرصت را به بدنتان می‌دهید تا نیازهای اصلی خود را برطرف کند و پس از آن کمبودهای خود را از ذخایر حیاتی تأمین کند. با این روش بدون استرس و با آرامش کامل می‌توانید به لاغری برسید.

روش‌های تجسم ذهنی برای لاغری

روش‌های تجسم ذهنی برای لاغری

حالا بعد از پی بردن به اهمیت تصویرسازی ذهنی در لاغری به معرفی روش‌های تجسم ذهنی برای لاغری می‌پردازیم.

ثبت نقشه در ضمیر ناخودآگاه

ضمیر ناخودآگاه یا ذهن نیمه هشیار شما متناسب با تجسم و تصویرسازی که از خود دارید کنترل بدنتان را در دست می‌گیرد. برای مثال اگر نقشه شما برای چاق شدن طرح‌ریزی‌شده باشد ضمیر ناخودآگاه شما طبق آن نقشه عمل می‌کند. پس ابتدا باید یک تجسم لاغری در ذهن نیمه هشیار خود ایجاد کنید تا باقدرت ضمیر ناخودآگاه خود بتوانید به لاغری برسید.

بدن ایده آل خود را مجسم کنید

یک تصویر از بدن ایده آل خود در ذهنتان ایجاد کنید. مهم نیست که این تصویر واقعی باشد یا غیرواقعی حتی می‌توانید از یک عکس استفاده کنید و هرروز به آن نگاه کنید و تصویر ذهنی خود را مشابه با آن بسازید تا هدفتان از تصویرسازی برای ذهنتان مشخص شود.

کاهش استرس را در ذهنتان مجسم کنید

استرس از علل اصلی چاقی است. زمانی که دچار استرس هستید بدنتان به گرسنگی تحریک می‌شود. زمانی که استرس دارید سرعت سوخت و ساز بدنتان کاهش می‌یابد. با تجسم کاهش استرس می‌توانید به آرامش ذهنی برسید و استرس را از خود دور کنید.

تجسم تنفر برای کنترل پرخوری

از خوراکی‌هایی که باعث چاقی شما می‌شوند یک تصویر تنفر در ذهنتان ایجاد کنید. مثلاً دانه‌های شکر را به شکل خرده‌شیشه تصور کنید و یا شیرینی و شکلات را در ذهن نیمه هشیار خود به شکل خاک و گل بدبو و کثیف تصویرسازی کنید.


دوره ی لاغری با ذهن : جهت شرکت در دوره کلیک کنید.


نتیجه‌گیری

با تجسم ذهنی می‌توان به لاغری رسید آن هم بدون نیاز به رژیم‌های سخت‌گیرانه که سلامتی را به خطر انداخته و باعث اختلال در آرامش عاطفی می‌شوند. ضمیر ناخودآگاه  شما نمی‌تواند تفاوت بین یک تجربه واقعی و یک تجربه ساختگی و غیرواقعی را تشخیص دهد و همین امر می‌تواند به ما کمک کند تا از قدرت ذهن خود برای کنترل بدنمان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *