گزارش سمینار لاغری با تکیه بر توانایی‌های ذهن در فولادشهر اصفهان

بالاخره پس از چند روز که شرکت‌کنندگان ثبت‌نام خود را برای حضور در سمینار قطعی کرده بودند این سمینار در دو سانس در تاریخ 20/03/98 و 22/03/98 در فولادشهر اصفهان برگزار شد.

در شروع سمینار لاغری با تکیه بر توانایی‌های ذهن از شرکت‌کنندگان عزیز درخواست کردم که علت اصلی حضورشان را در این سمینار اعلام کنند. همان‌طور که ما از قبل در تبلیغات به سمینار لاغری اشاره‌کرده بودیم تقریباًهمه‌ی شرکت‌کنندگان به دنبال لاغری بودن با این تفاوت که برخی از آن‌ها گله و شکایتی داشتند از روش‌هایی که تاکنون برای لاغری انتخاب کرده بودند زیرا وزن آن‌ها بازگشت خورده بود و از این بابت ناراحت و ناامید شده بودند.


پیشنهاد مطالعه: چرا بعد از لاغری، دوباره وزن برمیگردد؟


یکی از شرکت‌کنندگان از اصرار برخی از متخصصین و پزشکان برای مصرف داروهای لاغری سخن گفت. ایشان گفتند که من با یک پزشک مسیر کاهش وزن را شروع کردم و در روزهای اول پزشک به من گفت که حتماً باید برای لاغر شدن از داروها در کنار رژیمی که برای شما تجویز می‌کنم استفاده کنید و در غیر این صورت وزن شما کاهش پیدا نمی‌کند! اما شوهر من اجازه‌ی مصرف داروها را به من ندادند زیرا از عوارض و وابستگی من به داروها می‌ترسیدند. به همین دلیل من از ادامه‌ی مسیر با متد این پزشک منصرف شدم. امیدوارم که در این سمینار تأکید بر مصرف داروهای لاغری نباشد.

من به‌عنوان مدرس دوره بلافاصله به ایشان اطمینان خاطر دادم که بدون استفاده از دارو می‌توانید به وزن ایده آل خود دست‌یابید.

عوارض اضافه‌وزن

عوارض اضافه‌وزن در شرکت‌کنندگان چند درصد بود؟

وقتی‌که از شرکت‌کنندگان در دوره خواستم که در صورتی که به یکی از عوارض چاقی مانند فشارخون، کبد چرب، دیابت و… مبتلا شده‌اند دست خود را بالا ببرند متوجه شدم که همه دستشان را بالابرده‌اند! همه‌ی شرکت‌کنندگان در دوره دچار عوارض وزن بالا شده بودند و امیدوارم شما خواننده‌ی عزیز که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید اگر دچار عوارض این بیماری شده‌اید بلافاصله برای درمان اقدام کنید و اگر عوارض این بیماری در شما ایجاد نشده است بلافاصله برای پیشگیری اقدام کنید زیرا به‌مرور زمان عوارض نامبرده در افراد دارای اضافه‌وزن بروز می‌کند.

چگونه وزن خود را کاهش دهیم؟

چگونه وزن خود را کاهش دهیم؟

از شرکت‌کنندگان دوره سؤال کردم که به نظر شما چگونه وزن خود را کاهش دهیم؟

یکی از دوستان عزیز پاسخ داد با رژیم غذایی!

دوست دیگری پاسخ داد با ورزش کردن و نخوردن برنج و نان!

درواقع اکثراً اعتقاد داشتند که برای لاغر شدن باید رژیم غذایی را در کنار ورزش رعایت کنیم تا بتوانیم به وزن ایده آل خود دست‌یابیم.

به شرکت‌کنندگان عزیز گفتم که این پاسخ ازنظر تئوری کاملاً صحیح است اما در عمل چرا نمی‌توانیم آن را اجرایی کنیم؟ همه‌ی ما می‌دانیم که برای لاغر شدن باید ورزش کنیم و رژیم غذایی را رعایت کنیم اما چرا اجرای آن‌ها برای ما مقطعی است و امکان پیاده‌سازی مداوم آن وجود ندارد؟ درواقع تنها عاملی که می‌تواند به ما کمک کند که به‌صورت ماندگار وزن خود را کاهش دهیم ذهن ما است که با ارسال پیام‌هایی به ارگان‌های بدن و محیط اطرافمان این شرایط را برای ما فراهم می‌کند.


حتما بخوانید: لاغری با تصویر سازی ذهنی


در انتهای این سمینار ( سمینار لاغری با تکیه بر توانایی‌های ذهن) شرکت‌کنندگان عزیز را به‌وسیله‌ی دستگاه آنالیز بدنی موردبررسی قراردادیم که ترکیب چربی، عضله، آب و… در بدنشان به چه صورت است. برخی از شرکت‌کنندگان با مشاهده‌ی آنالیز بدنی شوکه شدند زیرا فکر می‌کردند که تنها چند کیلوگرم چربی اضافه‌دارند اما میزان بسیار بیشتری ازآنچه فکر می‌کردند در بدن آن‌ها چربی انباشته‌شده بود. درهرصورت جای نگرانی نبود زیرا با رعایت نکاتی که در دوره‌ی آفرینش لاغری ارائه می‌شد به‌راحتی می‌توانستند تمام چربی‌های بدن را بسوزانند و به وزن ایده آل دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *